Drengeholdet 3- 5 kl. årgang 2015- 2017

Praktiske oplysninger vedr. opstart
Opstart Torsdag d. 4. september, kl. 16.15-17.00
Holdet træner i Højene hallen.
TILMELDNING FØR FREMMØDE ER NØDVENDIGT.
HVIS HOLDET ALLIGEVEL IKKE ER NOGET FOR DIG KAN PENGENE REFUNDERES INDEN 1/10
Begrænset antal pladser på holdet - 25 stk.
Kontaktperson for Drengeholdet:
Camilla Jacobsen
Email: gymnastik@shi-sport.dk
Har du interesse i dette hold?
Vil du være en sej springdreng? Kom og vær med! Er du vild med at løbe, hoppe, klatre, springe og lave seje tricks? Så er vores drengegymnastikhold for 3- 5. klasse lige noget for dig! Hver uge samles vi til fart, sjov og masser af action i gymnastiksalen! Vi øver både balance, styrke og spring – og du lærer fede moves på trampolin, airtrack og redskaber. Du behøver ikke have prøvet gymnastik før – vi lærer alt sammen!
Der er plads til både fjollede grin og seje udfordringer – og vores dygtige trænere sørger for, at alle har det sjovt og bliver bedre uge for uge.
Tilmelding og betaling af kontingent
Kontingent: 525 Kr. ( Tilmelding og betaling her )