Menu

Retroholdet, 20 år og opefter

 

Praktiske oplysninger vedr. opstart

Opstart tirsdag d. 2. september, kl. 19:30-21:00

Holdet træner i Højene hallen.

TILMELDNING FØR FREMMØDE ER NØDVENDIGT.
HVIS HOLDET ALLIGEVEL IKKE ER NOGET FOR DIG KAN PENGENE REFUNDERES INDEN 1/10

Facebook gruppe for Retroholdet

Kontaktperson for Retroholdet, 20 år og opefter:
Dorthe Beith 
Email: gymnastik@shi-sport.dk

Tilmelding her

 

                                           

Har du interesse i dette hold?

Retroholdet er for kvinder og mænd fra 20 år og opefter.

Retroholdet er for dig, der gerne vil lave en masse god grundgymnastik og samtidig få sved på panden og rørt lattermusklerne.

Retroholdet er et hold, der til foråret, vil ud og vise, hvad de har arbejdet med i årets løb til diverse opvisninger.

Der vil blive mulighed for at lave rytme og springe på bane og trampolin. Der er desuden springgrav i hallen.

Alle er velkomne. 

 

Opvisninger og opvisningsdragt

Mændene og kvinderne (drengene og pigerne, om man vil) på Retroholdet SHI 20+ deltager i 2-3 forårsopvisninger i DGI regi. Samt 1-2 lokalopvisninger.
Der vil udover kontingentet, være en merudgift til en opvisningsdragt.

Betaling sker via. vores online betalingsservice (Conventus) og det vil blive meldt ud af instruktørerne, hvornår der skal betales. 

Vi bestræber os på at holde udgiften til opvisningsdragten på et minimum!

 

Tilmelding og betaling af kontingent

Kontingent: Kr. 825 (Tilmelding og betaling)

Luk