Menu

Drengeholdet 3- 5 kl. årgang 2015- 2017

 

Praktiske oplysninger vedr. opstart

Opstart Torsdag d. 4. september, kl. 16.15-17.00

Holdet træner i Højene hallen.

TILMELDNING FØR FREMMØDE ER NØDVENDIGT.
HVIS HOLDET ALLIGEVEL IKKE ER NOGET FOR DIG KAN PENGENE REFUNDERES INDEN 1/10

Begrænset antal pladser på holdet - 25 stk.

 

Kontaktperson for Drengeholdet: 
Camilla Jacobsen 
Email: gymnastik@shi-sport.dk

 

Tilmelding her

 

Har du interesse i dette hold?

Vil du være en sej springdreng? Kom og vær med! Er du vild med at løbe, hoppe, klatre, springe og lave seje tricks? Så er vores drengegymnastikhold for 3- 5. klasse lige noget for dig! Hver uge samles vi til fart, sjov og masser af action i gymnastiksalen! Vi øver både balance, styrke og spring – og du lærer fede moves på trampolin, airtrack og redskaber. Du behøver ikke have prøvet gymnastik før – vi lærer alt sammen!

Der er plads til både fjollede grin og seje udfordringer – og vores dygtige trænere sørger for, at alle har det sjovt og bliver bedre uge for uge.

 

Tilmelding og betaling af kontingent

Kontingent: 525 Kr.   ( Tilmelding og betaling her )

Luk